BTW op vliegkeuringen !

X

XDgb14

Guest
Volgens het nieuwe Belastingplan 2008, mogen artsen de btw niet meer aftrekken en daarom zullen de kosten verhaald worden op hun cliënten.

Artikel
 
Het is precies zoals Maxima zei "De Nederlander bestaat niet" :grijns:

Belastingsbetalers wel :(

Afgezien van de aankomende BTW verhoging (19 naar 20%) weet Wouter Boslim :stapelge: (Partij van de Allochtonen) van gekkigheid niet (meer) waar hij nog munten kan halen.

Hoe dan ook, de vliegmedische keuring gaat enkele tientjes duurder worden.
 
Kan dit ook voor je klasse I keuring?

De eerste keuring (initieel) dient (Correct Me If I'm Wrong) plaats te vinden in het land van uitgifte JAA brevet.

Opvolgende keuringen kunnen in elke JAA lidstaat (Correct Me If I'm Wrong) :D
 
klopt, mijn eerste in NL gedaan, daarna heb ik ongeveer elk land gehad en geen probleem hoor, is vaak ook stukke goedkoper. Ik ga laatste jaren in Ierland en al heb je lepra ze keuren je nog goed. Je staat ( geen geintje ) met een kwartier weer buiten. Je vindt het bijna een verspilling van je geld, als je het tenminste zelf moet betalen.
Ik zeg, met z'n alle de grens over en laat die Wouter z'n geld maar ergens anders vandaan halen. Hij zal toch wel weer wat nieuws verzinnen, die klojo.
 
God bless America !! was verdomme inderdaad 75 dollar dit jaar, maargoed dat de baas dokt !

(bite me boys!)
 
Ja en gelukkig verdien ik meer... Freaking east coast corporate boys. Regionals/135 betalen goed deze dagen!
 
net keuring gedaan op Schiphol.

VIERHONDERD PLEURO's:)eek!: )., geen werkgever die dat voor mij aftikt... :wegkwijt:

Ik heb een Portemonnee van uien-leer, elke keer als ik erin kijk, springen de tranen in mijn ogen...!!!:traantjes :traantjes
 
Back
Top