China Airlines in the picture again!

zo dat is close....

doet me trouwens denken aan die foto waar je dit ook ziet maar dan met water aan het einde van de baan, iemand een linkej?
 
die chinese ondertiteling is ook zo handig!:)

Lijkt me toch wel even schrikken als het asfalt vervangen wordt door zand en gras terwijl je nog niet airborne bent. 5 meter verder en het landingsgestel had dat witte hek geraakt:1855:
 
toestel was net gerepareerd na die scheur in de romp (vorige maand), en was leeg.. aldus luchtvaartnieuws.nl Dus erg zwaar zal 'ie nie zijn geweest..

half uur later stonden ze weer op de grond, omdat ze problemen hadden met de airspeed indicators..

we horen het wel
 
toestel was net gerepareerd na die scheur in de romp (vorige maand), en was leeg.. aldus luchtvaartnieuws.nl Dus erg zwaar zal 'ie nie zijn geweest..

half uur later stonden ze weer op de grond, omdat ze problemen hadden met de airspeed indicators..

we horen het wel

Een met bami panggang verstopte pitot-buis :D
 
Tsja, na een paar kilometer te hebben gerold toch maar zachtjes aan beginnen te trekken over de nummers. Ongelofelijk.
 
Wat hebben die russische foto's nou hier mee te maken?

De beste 300 hour wonder boys staan weer eens aan wal hoor in the polder model country of the N L.

Bite me.

Het is een vrij eng apparaat daar in TPE. Maar genoeg evaren westerlingen die daar in de linker stoel zitten in de 744, 340, 330 en 738. Genoeg westerlingen in de rechterstoel die niet weten hoe snel ze weg willen zijn daar, maar ook genoeg Westerse bazen daar die de quality aardig omhoog brengen, including some open minded locals that is.

FD
 
Back
Top