Goedkoop vliegen in Nederland....Participatie te koop!

Flo77

New member
Voor de geinteresseerden,

Via een uniek concept is het mogelijk om in Nederland te vliegen voor +/- 50 euro per uur voor mensen met PPL, maar ook leerlingvliegers kunnen via dit concept op een zeer betaalbare wijze hun PPL halen.

Op dit moment ben ik (mede) participant van een kist die binnen deze stichting valt. Vanwege vliegplannen in het buitenland stel ik mijn participatie per direct ter beschikking voor mensen die graag willen (leren) vliegen op een leuke en goedkope manier.

Ben je geinteresseerd en wil je meer weten? Stuur me dan een PM.

Groet,

Flo77
 
Hi Flo,

Ik wil inderdaad meet weten :) Vertel!

Alex

Voor de geinteresseerden,

Via een uniek concept is het mogelijk om in Nederland te vliegen voor +/- 50 euro per uur voor mensen met PPL, maar ook leerlingvliegers kunnen via dit concept op een zeer betaalbare wijze hun PPL halen.

Op dit moment ben ik (mede) participant van een kist die binnen deze stichting valt. Vanwege vliegplannen in het buitenland stel ik mijn participatie per direct ter beschikking voor mensen die graag willen (leren) vliegen op een leuke en goedkope manier.

Ben je geinteresseerd en wil je meer weten? Stuur me dan een PM.

Groet,

Flo77
 
Hallo Flo,

Ik zou graag wat meer informatie hierover ontvangen. Wat kost het exact, en waar staat het vliegtuig? hoe werkt dat met de participaties? Ik ben me n.l. aan het orienteren op de markt om wat uurtjes hier te vliegen...

Met vr groet,

Lossieboy
 
Check Nimbusair.nl :)

Je koopt een aandeel van laat zeggen 4000eu,
betaald jaarlijks 325eu aan vaste koste en 60eu per vlieguur incl. brandstof, excl. start en landing.

Als je nog geen PPL opzak heb kan je bijvoorbeeld lessen voor 45eu(lesgeld)+60eu(vliegkosten) per uur.

Als je na 3 jaar zegt van ik wil van het aandeel af IVM planne in het buiteland, dan verkoop je je aandeel voor de waarde die het aandeel op dat moment heeft, laten we zeggen 3800, koste 200eu over 3 jaar!!!

Als je alles bij elkaar optelt ben je GOEDKOPER uit dan je naar de VS gaat voor je JAA-PPL.(spreek uit ervaring)

perfect consept om voor erg weinig in NL je uurtjes te maken. :rt:

cheers and regards


PS: om welke stichting/type kist gaat het FLO77, wil ook wel even iets meer. weten.
 
Back
Top