Buzzer
New member
642
Zonder het specifieke van dit geval te weten... Maar is het niet zo bij elke maatschappij dat je gewoon klaar (eigen verantwoordelijkheid) moet zijn om met je type-rating te kunnen beginnen, dwz de juiste brevetten, het recht om in de UK te wonen, geen bond bij de vorige maatschappij. Ik snap niet hoe een maatschappij iemand moet helpen?
Vanuit mijn eigen situatie weet ik dat BA meer dan behulpzaam (door mij de juiste persoon bij de CAA aan te wijzen) was toen IVW ontzettend tegen werkte, maar je moet er wel zelf achteraan zitten...
Ken ook iemand die bij BA is aangenomen, maar er 2 jaar later nog steeds niet vliegt omdat BA totaal niet meewerkt aan zijn overgang (brevet conversie etc.). Eind van het verhaal......hij blijft waar hij zit!!
Zonder het specifieke van dit geval te weten... Maar is het niet zo bij elke maatschappij dat je gewoon klaar (eigen verantwoordelijkheid) moet zijn om met je type-rating te kunnen beginnen, dwz de juiste brevetten, het recht om in de UK te wonen, geen bond bij de vorige maatschappij. Ik snap niet hoe een maatschappij iemand moet helpen?
Vanuit mijn eigen situatie weet ik dat BA meer dan behulpzaam (door mij de juiste persoon bij de CAA aan te wijzen) was toen IVW ontzettend tegen werkte, maar je moet er wel zelf achteraan zitten...