Hogerop komen? Wordt piloot!

A

a$x

Guest
Yeah! jeuj joehoe! Wat is het gras groen deze dagen...


Ach ze zijn aardig hoor hier in Maastricht :rt: !
Sinds wanneer verdient elke beginnende piloot 3000 euro bruto per maand en loopt dit al gauw op tot boven de 10.000 euro?

Sorry dat het zo scheef gescand is, maar zo veel tijd had ik nou ook weer niet ;)
 
Last edited:
Sinds wanneer verdient elke beginnende piloot meer dan 3000 euro bruto per maand en loopt dit al gauw op tot boven de 10.000 euro?

volgens de scholen al jaaaaaaaaaaren en zal dit nog eeeeeeeeeeuwen zo blijven
 
Ja dat is uit de Limburger, rechtstreeks vanuit mijn oma dr krantenbak!
 
:grijns: wat een schattig berichtje.Pilotentekort , net als in 96,98 , 99 ( in 2001 effe niet ), 2002 , 2004 en vorig jaar. :grijns:
 
ja en jaap..... vergeet niet dat er de komende 100 jaar een heel groot tekort gaat ontstaan!!!!

Dus snel aan die opleiding beginnen! :D
 
Leuke reclamestunt dit artikel. Ik vind dat er niet teveel gezegd is op dat startsalaris na eigenlijk.

Sinds wanneer verdient elke beginnende piloot meer dan 3000 euro bruto per maand en loopt dit al gauw op tot boven de 10.000 euro?

Maar geen woorden verdraaien, er staat niet "meer" dan 3000 euro:)
 
...loopt al gauw op tot boven de 10.000 euro?????

Ze hadden even de tekst "advertentie" moeten plaatsen bij dit artikel. Zelfs bij KLM, die in de top 5 wereldwijd hoogste eindsalarissen zit zit je niet "gauw" boven de 10.000 euro per maand.
 
Leuke reclamestunt dit artikel. Ik vind dat er niet teveel gezegd is op dat startsalaris na eigenlijk.



Maar geen woorden verdraaien, er staat niet "meer" dan 3000 euro:)

Inderdaad, sorry.
Even stiekem verdedigen: hij zegt: 'een beginnend piloot verdient 3000 euro bruto per maand?'
Is dat zo als ik bij een klein bedrijfje met een leuke turboprop ga vliegen...
...tjah..
wel per definitie 3000€ als je op een grotere kist zit?

Door dit soort grapjes in de krant moet ik vaak mensen corrigeren die denken dat ik op mijn 20e in een strakke, splinternieuwe Audi rondrij en dan al in een leuk huis woon. Staatsloterij doe ik niet aaan.
 
Last edited:
Bruto is niet wat ik uitendelijk om mijn rekening zie. Erg slim dat de leidraad in het verhaal ''pilotentekort'' is en dat er tussen neus en lippen even over de opleidingsschuld wordt gesproken.

Het valt me op dat Stella vaak in het nieuws is om zulke met zoete praatjes leerlingen te werven. Laatst stond er ook al een artikel/advertentie van 2 pagina's in piloot en vliegtuig. Efin, ik heb de krant even een lange mail gestuurd met enige kanttekeningen op dit journalistiek hoogstandje.
 
'En als laatste is er natuurlijk de terroristentest

Wat is een terroristentest? Is het dan de bedoeling dat je aan een bepaalde terroristische eis moet voldoen (net als psycho/medische en vliegaanleg)?:grijns:
 
Tja, de Citation van de directeur moet natuurlijk wel blijven vliegen he!:dozey:
 
150 x 100.000 euro. Ik zeg, we zitten in de verkeerde business. :grijns:

Nee Beer, we zitten in de goede business! Gewoon de Airwork vliegschool beginnen en ons geweten eventjes weggooien.
 
Wel geestig dat er wordt opgemerkt dat het van huis uit eigenlijk glaszetters en aannemers zijn:grijns:
 
Last edited:
Ik zeg: nomineren voor de meest humoristische quote of the month, die Evert Jan Hilgeman! Met álle uitspraken in dit artikel!
Onderwijs in een ouwe loods, met vast veel persoonlijke aandacht. Jippie!
 
Back
Top