Flying Dutchman toch op BBQ????

André

Member
Airworkers,

Het is er uiteindelijk toch van gekomen........Flying Dutchman op de Airwork BBQ!!!!

Enige probleem..... er was geen BBQ, het bleek dat "men" hem een verkeerde datum had doorgegeven.

Ik sprak hem vanavond even op Teuge en hij vertelde mij dat ie al die jaren wel is geweest maar kennelijk op een vliegveld enkele mijlen verderop geland was. Na nader onderzoek bleek dat ie al die jaren tervergeefs op Twenthe heeft staan zoeken naar de Airwork BBQ. Heb daarom als pleister op de wond maar even een saté-tje met hem gegeten op EHTE:grijns:

Bijgevoegd de foto's om het te bewijzen.


p1010271formaatwijzigenba4.jpg


p1010271zoomformaatwijzri3.jpg




Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
FD ziet er uit als een nogal jong (16?) persoon. Ik wist het wel: een flightsimmer met strepen. Die komt echt niet opdagen de 29e.
 
Hhahahahahahahaha,

Hij zal erg blij zijn met jouw leeftijdsgok.... hehehe

IK haal hem de 29e op, dus hij moet en zal er zijn haha

Ciao Steef
 
Baseer je die 16 op mn trouw ring of op mn Colorado Rockies (baseball) outfit ? 16? I wish.... helaas alweer 2x ATP(L) verder + 8 jaar.

Was ik maar 16... Had een stuk minder zorgen aan mn kop toen :). Kom je naar AMS Diana? mag je een colaatje voor me kopen... ;)
 
Helaas ben jij geen jong piloot meer JPC !!! ;)

FAA + Canadian ATP is min 21.

16 + 8 = 24....

Ben bang dat Viper en ik de 'juniors' zijn in de bar.. .Legetematie meenemen he Viper, anders kunnen we enkel aan de cola......
 
Last edited:
Denk dat ik d'r nog wel een schepje onder doe........:dozey: (Gelukkig hebben ze me vaker in't Dorint gezien... :biertje: )
 
Back
Top