montagne
New member
Hallo,
Ik ben helemaal nieuw hier, maar heb een vraag over iets wat mij in 2004 is overkomen. Beetje laat, maar toch....
Op 17 juli 2004 kwam ik 's avonds om plus minus 20.30 terug uit Turkije met Inter Airlines met een Boeing 737-800 (TC-IEB).
Het was toen slecht weer, zoals al gauw bleek. Kijk maar eens op : http://www.weertwente.nl/links/17072004/
Schiphol zat dicht en we zaten denk ik in de wacht. Na verloop van tijd zetten wij de landing toch in met hevige turbulentie. We klapten hard op de grond en gingen gelijk hoog in de ankers en de stewardess zei letterlijk : "Dames en heren we zijn VEILIG geland op Schiphol".
Helaas stonden we toen op Eelde airport. De vrouwelijke pilote zat met haar hoofd in haar handen na de landing!
Na twee en een half uur, en na getankt te hebben vertrokken we alsnog richting Schiphol.
Is Eelde eigenlijk wel bedoeld voor een Boeing 737-800?
Ik zie jullie bericht gaarne tegemoet.
Met dank
Bram van den Berg
Ik ben helemaal nieuw hier, maar heb een vraag over iets wat mij in 2004 is overkomen. Beetje laat, maar toch....
Op 17 juli 2004 kwam ik 's avonds om plus minus 20.30 terug uit Turkije met Inter Airlines met een Boeing 737-800 (TC-IEB).
Het was toen slecht weer, zoals al gauw bleek. Kijk maar eens op : http://www.weertwente.nl/links/17072004/
Schiphol zat dicht en we zaten denk ik in de wacht. Na verloop van tijd zetten wij de landing toch in met hevige turbulentie. We klapten hard op de grond en gingen gelijk hoog in de ankers en de stewardess zei letterlijk : "Dames en heren we zijn VEILIG geland op Schiphol".
Helaas stonden we toen op Eelde airport. De vrouwelijke pilote zat met haar hoofd in haar handen na de landing!
Na twee en een half uur, en na getankt te hebben vertrokken we alsnog richting Schiphol.
Is Eelde eigenlijk wel bedoeld voor een Boeing 737-800?
Ik zie jullie bericht gaarne tegemoet.
Met dank
Bram van den Berg