Vooronderzoek Vliegopleidingen/ luchtvaart

FOLBERTS

Active member
Beste allemaal,

Graag jullie mening over het volgende :

Op airwork zijn er vaak threads over de vliegopleiding, de kans op een baan, hoe 'plezierig is maatschappij X' als werkgever, enz. Voor zover mij bekend is er geen (objectief) onderzoek over dit soort onderwerpen, dus is het wellicht een idee om dat online eens te onderzoeken.
Dat is relatief eenvoudig en goedkoop. Omdat het anoniem is (je naam zal niet worden vermeld, maar wordt mogelijk wel worden gevraagd ter voorkoming van dubbele deelname/manipulatie), geeft het de mogelijkheid om je eerlijke mening te geven en daarmee stel je anderen in staat een overwogen beslissing te nemen voordat ze x duizend Euro over maken naar een vliegschool.

Ik wil iedereen vragen om hierover eens mee te denken, dan wel aan te geven of je interesse hebt in mogelijke deelname. Het is zaak dat er zo veel mogelijk personen meedoen, des de betrouwbaarder wordt het onderzoek. Dus vraag ook aan je collega's, ed of ze mogelijk mee zouden willen doen.

Graag jullie input over wat je zouden willen weten?

Indien we gebruik maken van surveyworld.net dan zijn de kosten voor een jaar E 1795 excl. BTW. Dus ook een bijdrage in de kosten is welkom. Ook een bedrijf mag wat mij betreft (een deel van) de kosten op zich nemen, graag zelfs.
Het lijkt me dan reeel te vermelden dat er sprake is van een bijdrage, maar van inhoudelijke invloed kan slechts sprake als het NIET ten koste gaat van de objectiviteit!!! Ook daarop jullie visie.

Ik wil eea best faciliteren. Ik heb geen vliegschool, nog enig ander belang anders dan dat ik de luchtvaart een fascinerende wereld vind.

Ik stel voor een week de stemming te peilen en dan zien we wel weer verder.
 
Dit draadje loopt wel storm... Ik denk dat niemand echt moeite wil nemen om zoiets op te zetten. Er komt veel bij kijken lijkt mij. Toch hoop ik dat er animo voor is!
 
Back
Top