TE KOOP op Ebay; AT11 bomber in KLu/KNIL uitvoering...

Prachtig, als ik miljonair zou zijn geweest dan was ie verkocht :p

Maar inderdaad een mooi vliegtuig voor een museum!
 
Vind de prijs nog wel meevallen, mits het in goede staat evrkeerd (zo snel even niet gezien in de ad.)
 
Lijkt me wel heel gaaf als je die hebt. Kan je daar in nederland gewoon mee vliegen? Of moet je hier een apart brevet of een soort typerating voor hebben?
 
Vrees dat de SKHV haar geld wel nodig heeft voor de reparatie aan de Spitfire, bovendien hebben ze al een Beech 18 in hun vloot. MLM heeft ook een Beech 18 en kan binnenkort bovendien niet meer vliegen vanaf Soesterberg, dus is de aanschaf van een duur luchtwaardig toestel dan natuurlijk zonde. Aviodrome zou dan overblijven als kandidaat maar betwijfel of het binnen het beleid valt, en bovendien, ook zij halen niet zomaar ergens 1,5 ton vandaan.

Maar wel een erg mooie kist, hoop dat er ergens een initiatief ontstaat om haar naar Nederland te halen. Had al wel gehoord dat een Nederlandse particulier eerste recht van koop bedongen had, maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
 
Vrees dat de SKHV haar geld wel nodig heeft voor de reparatie aan de Spitfire

'Zucht', de exact damage assessment moet nog plaatsvinden, maar het is idd te vrezen dat de kosten bijzonder de pan uit zullen rijzen.
Jammer dat zo'n voor NL belangrijk historisch vliegtuig niet aan de vloot kan worden toegevoegd...... tóch anders dan de Beech PH-KHV die zelf nooit bij de KLu of MLD heeft gevlogen. Vandaar ook de markings G-29, want G-28 was ooit de hoogste NL-MIL registratie.
 
Krijg nou de hik, als ik het goed heb dan heb ik tig maal naast deze kist geparkeerd op Middletown OH. Was trouwens altijd een mooi veld met een 135 cargo operator met enkel B18's en een hoop DC3's. (Hogan of Hoge air meen ik)

Moet als het goed is nog een fotooke of twee van dat ding hebben. Trouwens een goede 100.000 euri plus is ook niet verkeerd qua prijs.
 
Lijkt mij meer op shock, cool is als 'ie een sigaretje op had gestoken en de laatste pagina's van de Flight leest.....
 
Back
Top