Logo's klassen opleidingen in nederland

NLS 0707 (omdat hij zo mooi is)

NLS 0707 (omdat hij zo mooi is)

logo.png


Je zult ons nog vaak tegenkomen, dus onthoud hem goed!
En geen praatjes meer over onze logofilm.
 
Ik begrijp dat je als klas een eigen identiteit wilt, maar waarom in de vorm van een logo? Ik bedoel, bij defensie heeft het nog een toegevoegde waarde en wordt het logo gedragen op het vliegoverall alszijnde een badge, maar jullie plakken het te pas en te onpas op verkeersborden, stoplichten, vliegtuigen en noem maar op. Komen alle goede ideeën toch weer van defensie? ;)
 
Volgens mij is het iets luchtvaart-eigen.
Alle clubs, heritage-flights, fabrieken, demoteams, opleidingen, etc hebben logo's en stickers. Kijk maar bij de gemiddelde havendienst op de deur.
 
Bij SAA worden de logo's vaak op de jassen gedragen ja :)
Wij doen dat in ieder geval wel.. logo zie je wel in mn avatar en site staat in mn pro ;)
 
Bij SAA worden de logo's vaak op de jassen gedragen ja :)
Wij doen dat in ieder geval wel.. logo zie je wel in mn avatar en site staat in mn pro ;)

Om er dan vervolgens stoer mee te doen in de Albert hein!:haha:
 
C1000 meestal eigenlijk.. :airforce:

haha nee het is gewoon leuk om met je klas je eigen logo op de jas te hebben, zo is iedereen herkenbaar :cool:
 
Omdat het toch wel erg leuk is om in Sedona, AZ, een willekeurig prikbord met stickers tegen te komen, waarvan minimaal de helft van KLS/KLu/EPST klassen is.

Loop niet zo te zeiken en laat ze gewoon, poldertrut(ten).
 
Die van de Area-rulers is idd prachtig! Geen onzin en dat kroontje doet het hem!
 
Back
Top