maja ik weet het ook niet![]()
Inderdaad, dus jou 2000 uur aan ervaring met flight simulator draagt weinig bij aan de discussie. (Net zoals de reactie van mij, maar dat terzijde.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maja ik weet het ook niet![]()
ohja, sorryhij komt van de F60 hoor![]()
ohja, sorry
vervang "F16" dan maar met "vliegtuig"![]()
Ja, ik zat al te denken om het "preciezer" te schrijveneen heli is ook een vliegtuig (lekker bijdehand :grijns: )
Inderdaad, dus jou 2000 uur aan ervaring met flight simulator draagt weinig bij aan de discussie.
(Net zoals de reactie van mij, maar dat terzijde.)
size44 je lijkt wel een indiaans stamhoofd:haha:.Zo ik heb gesproken
@PET Ik heb geen 2000uur aan flight simulator, en wat dan nog? Iedereen zegt: "Ik heb gehoord", "ik heb meegekregen", "een goede bekende vertelde" laat iemand die het beter weet het maar zeggen.
Ik heb in het begin van dit topic al enigsinds wat erover gezegd. Primair is het de behoeftestelling van de KLu, daarnaast speelt voorkeur (motivatie) en de prestaties ook een rol. Het streven is om op elke plek de juiste en gemotiveerde leerling vlieger te plaatsen. Dit lukt echter niet altijd.
Voor de rest slaat het verhaal van size44 de spijker op zijn kop.
PS. TKS, het valt mij op dat je in meer topics altijd mee discussieert terwijl je kennis van zaken in feite marginaal is. Als je iets niet zeker weet, typ het dan niet. Zie dit niet als aanval maar als tip (ook m.b.t. tot eventuele meelezers).
@PET (had deze gemist), akkoord zal meelezer worden en niet teveel mijn gedachten laten lopen...
Tks