Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De drie plaatjes op de eerste pagina nemen ongeveer de hele pagina in beslag en dat terwijl er twee hetzelfde zijn... De plaatjes daarna zijn handig, maar zeker niet het belangrijkste van allemaal. Voor iedere cross-check wordt het plaatje van de basic-six herhaalt, alleen staan de pijlen erin iets anders (en soms nog verkeerd ook, joepie!) De plaatjes zijn handig, maar met 10 plaatjes (lees: 5 pagina's) minder, had het ook nog steeds heel makkelijk gekunt.
Maak je trouwens echt niet teveel zorgen met het leren van dit boekje. Ja, je moet het zeker heel goed kennen, maar ik vond 10 dagen ruim voldoende. Ik ken mensen die pas 5 dagen vantevoren gingen leren en makkelijk door het theorie gedeelte heen kwamen. Best te doen dus. Een groot deel is ook basis principes van het vliegen. Als je die niet weet heb je wel wat meer te leren, dat zeker...
...ondanks alle minpunten(en National Geographic..assed: )!
op mijn school kun je trouwens ook het vak vliegkunde kiezen. Zijn er meer mensen die dit vak hadden op hun school??
nooit van gehoord.
wist niet eens dat zo'n vak bestond op de havo/vwo.
maar het lijkt me wel leuk.